Taltsangar och chips

hej alla askkoppar

igar akte vid till flygplatsen for att se vad som hander, och vi fick sjalvklart inte aka men vi blev inbokade till dallas och fran dallas till london. sa vi sov over pa flygplatsen inatt vi fick en taltsang,filtar och roda korset var dar och delade ut  vatten och chips, godis,mat och hudkram. sa jag har blivit behandlad som en kung idag legat i sangen och roda korset medlemmar och praster har tyckt synd om mig och gett mig mat hela dagen

men det hela har varit riktigt surrelalistiskt men coolt

nu ar vi tillbaka i stan och ska ga lite stan i morgon och det ser ut som att dom borjar oppna lite stallen i morgon sa da ska vi aka och vanta pa standby

men jag aterkommer om mer info

jag ska ta lite mer chips nu innan jag somnar ler

hej svejs grus och gnejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0