i storstan utan vulkaner och aska

hej alla

ja nu far vi val se om vi kommer hem pa sondag i varsta fall for vi val ro hem...ja ja mamma och pappa det ar battre med bussresa ler.

men men nog om framtiden idag har vi gjort new york ordentligt vi har varit och frihetsgudinnan,wall street,china town och shoppat i soho
jag kan ju saga att det ar ungefar som hemma fast allt ar lite storre och lite mer folk. vi bor pa ett litet pittoreskt hostelt i ett fint omrade pa manhattan. sa det ar helt okej
jag har tyvarr akt pa en monster forkylning och snorar hostar med lock for oronen sa det ar jatte synd om mig nu ler
nej da idag far man vila upp sig sa man klarar en dag till i morgen sa far vi val se hur lange man blir kvar har...

jag har ju hort att dom har stangt av vagen i grastorp for alla som ska pa bussresa sa hoppas ni far roligt dar fam hjelm och fam hansson, det finns sakert mer och uppleva dar an man tror

ta hand om er hemma hejsan pa dejsan

Kommentarer
Postat av: Anonym

E-B vill att ni mailar dem hur det går med hemresan ,sedan ringer hon oss och informerar.Vi vill ju veta alla hur det går. kram mamma

2010-04-16 @ 10:26:28
Postat av: Kajsa

Du får simma hem om ni inte kan flyga..... Ingen diskussion!!!!

2010-04-16 @ 10:36:38
URL: http://kajsahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0