hello from chicago

hej alla

nu min forsta historia fran staterna

resan gick bra forutom att man pinade sig i 9 timmar pa detta javla tranga flygplan men som tur ar kommer man inte ihag detta nu.......
nar vi kom fram till usa holl vi pa att inte komma in i landet for det att jag har en rese kamrat som heter STEFAN GUSTAVSSON grabben som har haft 3 manader pa sig att boka hotell i chicago gjorde detta sjalvfallet kvallen innan och bara tar med sig bokningsnumret INGEN adress och INGET namn pa varat hotell....
det betyder att klockan fyra pa natten (svensk tid ) yrar vi runt och fragar efter och ingen vet vart detta hostel ligger vi vet att vi at pa ratt gata men ingen vet och vi hittar det inte. vi fragar till och med polisen men dom vet inte till slut gar vi in pa ett annat hotell och far lana datorn sa vi kan leta upp det...
trotta och utslagna kommer vi in i rummet och far sova

dagen idag har varit helt underbar och jag har verkligen fatt borja att uppleva min drom. vi har sakert gatt en 3-4 mil. och bl.a varit uppe i en skyskrapa pa 330 meter och sett hela staden

viktigt..vi har atit donuts,kakor,hamburgerare och en hel del roadbeers ler


jag har det kanon och jag kommer att forsoka skriva sa mycket som mojligt vid tid och om jag far tag i en dator


ha det bra alla
den lilla killen i den stora staden

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Älskar dig så mycket!!! Härligt att du får uppleva din dröm!!!

2010-04-05 @ 09:14:01
URL: http://kajsahjelm.blogg.se/
Postat av: Angelica

Vad roligt =) ha verkligen en trevlig tid nu och upplev allt, eller aaa, inte riktigt allt =)

2010-04-05 @ 12:07:51
URL: http://muchlov.blogg.se/
Postat av: Sara, Göran, Sandra och Sofia

Hur gick det med din höjdskräck, du som inte ens kan gå upp på garagetaket:D



Kramar

2010-04-05 @ 16:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0