Grand canyon WOW

hej alla

igar tog vi varan hyrbil och drog ivag pa en roadtrip vi stannade vid hoover dam det var rigtigt maktigt stort sa ini helvete
men det som var mest imponerande med hoover dam, var alla "husbilarna"eller rattare sagt husbussarna tank er en hus buss pa 24 meter plus att dom bogserar en jeep efter bussen och det var manga som hade det sa ha ha ha det var det grymmaste jag har sett...nu hoppas jag min alskling forstar som vantar till vimmerby i sommar..ler

sen vidare mot grand anyon vi akte till west sidan och upplevde det har maktiga det var absolut det varsta jag har sett i hela mitt liv. det finns ingen pa denna jord som inte varit dar som fattar hur stort och maktigt det ar;
jag kan ju saga sa har att pa det hogsta stallet var 2 km hogt det var otroligt. jag visar bilder sen

vi akte i detta landskap med vilda hastar och bufflar och kollade vart indianerna bodde det var fantastiskt

nar vi kom hem sa var alla medvetslosa och vi gick i sang direkt

ja imorgon har vi annu en resdag till miami och stranden sa att vi far beta av det...

hoppas allt ar bra hemma jag saknar min lilla familj men man far forsoka att inte tanka pa det

ha det bra sa kanske vi hores imorgon beror pa hur stressigt allt ar

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Angelica

Låter som ni har det kanon =) Vore ju ganska bra om vi skaffade en sådan till vimmerby för då slipper ju vi hyra och vi kan alla bo ihop =) hahha

2010-04-09 @ 22:19:11
URL: http://muchlov.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej igen.vad roligt att ni fått se så mycket.Jag vill nog också uppleva detta,men jag och pappa där går nog aldrig.Idag sa Elsa (Daniels dotter)-kan Harry prata,ja sa jag.-Då är han nog en mäniska.Visst var det gulligt.Hoppas vi snart hör av er igen,det är så mysigt att följa er.E-B och Tore får full inf.Många kramar mamma

2010-04-10 @ 19:45:52
Postat av: Kajsa

Vinner jag miljoner på Lotto idag så lovar jag att vi köper en sån älskling!!!!

2010-04-10 @ 19:55:15
URL: http://kajsahjelm.blogg.se/
Postat av: sofia

hejhej michael

va fuskit att du har sett vildhästar, hoppas att du har tagit kort på dem...hihi

kramkram

2010-04-13 @ 21:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0