fri som en fagel

hej alla

jag forstar alla ar orloiga over att vi kanske inte kommer hem pa bestamd tid. och tyvarr vet inte vi mer an vad ni vet och vad vi laser i svenska tidningar. det vi vet ar att vi far boka om vara biljetter och pa nagot sett komma hem. vi vet inget och vi kommer att aka till flygplatsen i morgon och vara redo att aka. det pratas val lite om att vi kan fa komma till rom,madrid eller sodra europa och sen vara pa standby darifran men jag far val en uppfattning om att det ar kaos nu.

simma hade jag garna gjort men jag har en strackning i lillta som ar ganska allvarlig sa jag vagar nog inte det

men jag haller alla uppdaterade

todelo

Kommentarer
Postat av: Kajsa

sträckning i lilltån..... det ska jag komma ihåg!!!!

2010-04-16 @ 19:36:08
URL: http://kajsahjelm.blogg.se/
Postat av: Angelica

Nu får du allt simma hem micke.. alla saknar dej, johan gråter sig till sömns varje natt, anthon saknar sin extra pappa och jag vet egentligen inte varför jag vill ha hem dej =)

2010-04-17 @ 20:00:30
URL: http://muchlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0