Dag tva LAS VEGAS

hej igen alla

under forra kvallen var vi ute och tog lite drinkar och kollade runt....sa efter en nagorlunda lugn men sen kvall runt allt neon,sa var det en tung morgon att ga upp idag men ner och kaka en monster stor frukost buffe jag at pannkakor med sirap och apple paj sedan avsluta med att prova alla sorter utan munkar det var val tio stycken tror jag...matt som ett svin gav vi oss i vag genom stan och kolla pa alla helt otroliga hotell. vi har ex. hotell venedig dar du kan aka gondol i genom hela hotellet pa klar blatt vatten. vi har paris dar eiffel tornet star utanfor och efter en mils gang.sa landa vi pa anden utav gatan. i riddarborgen efter fyra timmar,,, dar at vi middags buffe och det var allt!!!! kina mat,stekar,kalkon,sushi you name it...man smallde val i sig en tva tallrikar med allt och sen pa desserten, jag har ALDRIG sett sa mycket kakor tartor,glassmakiner ( man fick ta eget strossel pappa ha ha ) efter jag hade provsmakat en ungefar 15 st sorter sa rulla vi ut darifran
vi har ju sjalvklart spelat ochsa vi har spelat pa varje hotell som vi har varit pa,for en dollar var hi hi stridh har vunnit stor vinsten 5 dollar ungefar 35 kr

nu sitter/ligger vi pa rummet som forresten ar helt otroligt vi har varsin 160 sang och utsikt over hela staden.

vi kommer att ga ut ikvall och kolla alla vatten shower och utomhus shower ikvall och ladda for dagen i morgon da vi har tankt att ta en hyrbil och aka och kolla in grand canyon jihaaaaaaaaaa

det ar inte lika bra med mig idag jag har fatt tre stora blosor pa fotterna,jag tror det ar fotterna eftersom jag inte ser for blasornas skull. som tur ar har jag med ambulansforaren som har gjort analys att jag inte behover aka in till sjukhus an utan avakta och se,jag far se om jag litar pa honom

tack och hej leverpastej eller som pa amerikanska thanks and hej leverpastej

vi hors imorgon

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Stackars min älskling.... jag hoppas att fötterna blir bättre snabbt så att du orkar gå överallt& se allting!!! Skönt iallafall att ni ska hyra bil imorn så du kan vila dom lite!!!

Pussar massor på det onda dumma blåsrona så att dom försvinner!!!

2010-04-08 @ 06:02:53
URL: http://kajsahjelm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag skiter i viktväktarna ,sa du femton efterrätter?Men jag blir inte glad över att höra om dina fötter.Nu skall jag åka och överraska Kajsa med nybakt bröd.Var rädda om er,det finns apotek.Ha det riktigt bra ,nästa gång får du visa oss och Kajsa allt du fått uppleva.Kram mamma, pappa sover är jätteförskyld alltså dödssjuk hi hi

2010-04-08 @ 18:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0