fuckførbund

DAGENS PROBLEM

Dåjag som sagt arbetar i danmark så finns det lite fler arbetsgrupper i danmark än i sverige.
kommer osøkt att tänka på ett nu
Prostution.......detta är ju inget onaturligt i detta land det står annonser i dagstidningarna så ingen større uppSTÅNDelse før det. men den stora frågan är vilket fackførbund tillhør dom eller rättare sagt fuckførbund
jag har googlat fram alla førbund i sverige och tänkte se vilket som passar bäst

-Doktor & forskareförb.
det jag menar med detta att det denna grupp inte har forskat i om det biologiska är inte värt att veta

-Kommunal
alltså kommunal skulle kunna øppna ett under førbund som kanske skulle kunna heta kommuANAL

-Lärarförbundet
dom lär väl ut en del tips och trix

-SACO
namnet talar før sig sjælv va

Finansförbundet


Statstjänstemanna
går i staden och utfør tjænster kan inte bli tydligare


Naturvetareförbundet
det biologiska igen

DIK-förbundet
jaaa vad ska man säga

nu till dom mest troliga

Handels


Transport

jag ser ju att dom inte behøver kämpa før att få tag i något før det finns nog inte ett ända som inte säger alla är välkomna

mer inbitande information återkommer

DAGENS TIPS
till alla blondiner där ute när du stoppar i en tia i en cola automat så är det INTE någon vinst som kommer ut...utan det ni betalat før

tack tjack før idag


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha!!! =D

Jag tror dom går som tjänstemän/kvinnor =D

2009-05-26 @ 10:33:09
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0