finns det sekt för tjocka??

Tjabba Tjena Hallå

Nu denna fantastiska andra dag som jag placerar mitt bred lastade bihang från ryggen, framför den här fantastiska plastburken som har gjort att till och med undernärda killar med tom blick och runda glasögon får jobb så kallat it-tekniker.....jag säger bara underbart att få bort lite utgifter från a-kassan Grattis mr gates

jag har ju som sagt skrivit om danmarks sundhets politik om att inte äns mr gates har råd att köpa lösgodis i danmark därför måste jag nu jämföra detta med sveriges rent geniala ideer bl.a jag och min torped till flickvän skulle en vacker eftermiddag hyra film på en av uthyrningsställena i våran vackra stad det vill säga det finns ett ställe.
om man inte räknar med att pelle bus kiosk. som om du hyr en vhs film får du  med fyra vhs filmer. off the record. tillbaks till våran HEMMAKVÄLL. där man går och ser ett stort hav av godis (jag vet inte om det är röda havet eller svarta havet det är jävla massa färger) priset är 5.99 kr hg GÖTT till min stora förvåning och glädje så gäller endast detta pris vid köp av ett kilo godis.Kanon vad tänker det svarta fåret i viktväktarnas bok, jo det finns ju redan ett enormt underlag till en ursäkt att få med sig så mycket godis som möjligt med sig hem,det hela slutade med att vi gick hem med1.5 kg godis, och detta endast för att vara på den säkra sidan om att få det rätta priset.
du blir alltså fetare ju mindre pengar du har ...Tack Sverige

DAGENS PROBLEM
varför har alla äffärer att ju mer av en vara destå billigare blir det varför kan du köpa 2paket grädde för 20 kronor men 1pkt för 17:90...jag menar varför kan det då inte kosta en tia styck eller är det skillnad på grädden finns det två olika sorters kor som har olika lön. som i våran vackra löne system i sverige det sitter en vd högst upp på toppen och tjänar miljoner i månaden för att han är tvungen att åka flygplan över hela europa ligga på lyxhotell och prata med en massa folk i otroligt viktiga möten som dom inte kommer fram till ett skit på.... låter fruktansvärt!!! medans en arbetare gör allt jobb och ser till att företaget gör något överhuvudtaget... det måste ju vara samma med kossorna det sitter en fet jävla kossa och tuggar i sig bara det finaste gräset och dricker kolsyrat vatten i martini glas och säljer sin grädde för 17:90 som kossorna under henne tillverkar medans dom går ute och betar ihop till sin föda i en stor jävla lervälling..kallt och jävligt och den grädde som blir över får dom sälja tillsammans med den "fina" kons
jag ska fanimej bara köpa grädden för två kronor av den lilla ensamma rädda kon som kämpar för sin lön
( det finns säkert någon som startar en facebook klubb om detta så var på alerten)

detta är ju genialt att locka med att det blir billigare ju mer du köper varför är det inte så på allt ex

-våra underbara bänknötare som förgyller våran vackra stad med att disskutera världsproblem.. med policyn från system et ju mer du dricker destå billigare blir det.kommer nog att lösa en hel del problem???

varför får man inte två paket utgående alvedon till priset av en????

fundera på det ni
jag återkommer i morgon

DAGENS TIPS
alla män där ute passa er för att mata era flickvänner med den enda födan som sänker sexlusten hos en kvinna med 90%.....................Bröllopstårtan!!!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0