av med oskulden på bloggen

hej all vänner och idioter som har planerat att ta fem minuter utav deras fantastiskt berikade liv, till att läsa denna meningslösa blogg gjort av en alldeles för tjock man, med helt obegripliga tankar och fantasier.

Jag kommer att försöka skriva så ofta det är fullmåne som möjligt och även där i mellan.
Det kommer att finnas en hel del problem som måste lösas för världens bästa och även en del tips.

DAGENS PROBLEM....

Då jag har börjat arbeta i Danmark i december kommer mycket att handla om detta fantaskt kuperade land.
detta land som har ett otroligt stort och vackert sundhets tänkande. Dom höjer priset på socker i danmark för att detta är osunt, så jag vill passa på att gå ner på knä och tacka så mycket för oss tjockisar, som den största tillfredställelsen är att aldrig dricka kaffe utan en kaka till,aldrig se en film utan en chipspåse och framför allt att inte kunna "unna" sig en godispåse när vi har gjort något redigt (ex gått i trappor när det inte finns någon hissjävel)

detta är lika med konkurs i danmark så ett stort tack
jag vill även tillägga att dom nu sänkte skatten på cigaretter i dk så detta verkar ju inte vara osunt....???

Men men skyll alltid på den mobbade tjocke killen som äter för att få tröst

när vi ändå är inne på fett och övervikt och dom som har död i BMI så kan vi ju reda ut ett och annat...
varför är vissa äckliga människor berikade med en ämnesomsättning upphöjt med 3400..dessa underbara människor som kan äta mcdonalds, pizza,pommes,och brunsås och detta till frukost och ändå inte gå upp ett gram??

när jag bara åker förbi dessa ställen så går jag i snitt upp 1 kilo, kan ingen jävel förstå vilka höga bensin räkningar det blir av att försöka att inte åka förbi en mcdonalds eller pizzeria. skall ju tilläggas att vid den sista pizzerian är man ju för fan tvungen att stanna, för då har du ju byggt en sån stor abstinens,hunger och ilska så du springer ut ur bilen och beställer en kebab pizza med pommes på, tillråga på allt så säger ju pizza nissen när man kommer "tjena kompis pizza idag igen" 
ja men tack för det då, den lilla uns av självförtroende och själv disiplin man har byggt upp när man har kört förbi dom första 12 snabbmatsstället, är ju bara nerspolade i helvetets fettberikade svarta hål
fortsättning följer......


Jag vill alltid avsluta min blogg med ett tips

DAGENS TIPS
ge aldrig en wunderbaum till en blondin som hon sätter i vindrutan på bilen..
det slutar alltid med att hon kör i diket för att hon väjjat för trädet 

tack för idag och på återseende



 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nämen Hjelm....det kan allt hända att jag kollar in denna då och då=)

2009-05-22 @ 11:50:46
Postat av: Emma

Haha fan va härligt att du skaffat blogg.. =)

2009-05-23 @ 11:55:13
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, denhär kommer jag följa iaf :D

2009-05-23 @ 16:21:47
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Haha ja du har verkligen en stört skön humor du leer

Alltid ett nöje att läsa hihi

Kram på dig pappa björn

2009-07-31 @ 23:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0