semester

hejsan hoppsan du som läser detta märk väl att jag skriver du och inte er

jag är otroligt stolt och hedrad du där ute som läser detta och det är fantastiskt att en person har tatt sig tid att läsa det lilla jag skriver

keep up the good work

jag sitter nu och funderar på hur om mördar sniglar överlever om man kör dom i en mixer och sedan säljer dom som bantnings dryck hmmm.... det borde ju fungera och speciellt om man kommer med i aftonbladet den dagen det absolut inte har hänt något annat i världen är löpsedeln JAG GICK NER SJU KILO PÅ EN MÅNAD MED SPRUTTI BANG BANG METODEN!!! då måste man ju vara i hamn

nog om detta sidospår jag skulle ju prata om min semester men som sagt så har någon idiot sagt till mig att jag bara skriver det jag tänker på, så blir det svinball.....okej vi kör på det

husvagns semester helt fantaskt där ligger man på en camping där helt plötsligt alla regler ocg uppfostringar slutar och dör för alla underbara barn får vara uppe hela natten och göra såna där fantaskiska läten i från sig som skrik och gap

men det är ju bara ljuvligt sen så ska man må så bra utav att komma iut i det fria och njuta av naturen.....och det bästa gud gjorde med naturen måste ju vara brännässlor,flugor och mygg jag känner mig så fridfull när jag får sitta naken i ett litet brännäslestråk och bara känna hur flugorna kryper runt på mig och myggen bits???

men som sagt det har varit fantastiskt

tänk på att en olycka kommer sällabn ensam när du har stånd så har hon garanterat huvudvärk

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha fy fan va jag garvar! Ont i magen tack vare dig....Hahahahahaha

2009-07-17 @ 15:29:16
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0