Bar runda i Danmark

hejsan hoppsan tra la la la la..........la

ja nu har man vart på barrunda eller rættare sagt en bar hær i danmark och det absolut roligaste måse jag nu dela med mig av

nær jag skulle gå in i baren så står det en lapp utanfør GRATIS ØL OM DU KLARAR ALLA TESTEN sjælvklart blev jag nyfiken och gick fram och frågade bartendern han berættade
- du ska svepa två deciliter tequila utan att røra en min
-duskall dra ut en tand på en krokodil som ær i det bakersta rummet
- och du skall ge en tjock kvinna orgasm som aldrig har fått en orgasm innan

jag skrattade och skakade på huvudet och gick dærifrån
senare på kvællen nær man var lite rund om føtterna sa bestællde jag 2 dl tequila svepte den utan att røra en min
och sen gick jag in i rummet før att fixa det andra
nær det var klart så gick jag ut men jag hittade aldrig den tjocka kvinnan jag skulle dra ut tanden på!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0